12/07 2019 - Organisatie

Het zit erop – Jaarverslag 2018-19

Lees ons jaarverslag van het afgelopen boekjaar om meer te weten te komen over onze cijfers, onze producten en diensten, de ondersteuning en ontwikkeling van onze mensen, en wat we doen om de wereld een beetje beter te maken.

Een aantal hoogtepunten van Specsavers wereldwijd:

• We hebben meer dan £2,78 miljard omzet behaald – een toename van 6% ten opzichte van het jaar ervoor.
  • We hebben meer dan 21,6 miljoen monturen, 530 miljoen contactlenzen en 400.000 hoortoestellen verkocht.
  • Er staan meer dan 38 miljoen klanten bij ons geregistreerd.
  • We hebben meer dan 1,6 miljoen reacties gekregen via ons klantfeedbacksysteem.
  • We hebben meer dan £2,5 miljoen aan liefdadigheidsinstellingen en goede doelen gedoneerd.

Klik op de cover om het jaarverslag te openen.

Bekijk video

COVID-19 – BELANGRIJKE INFORMATIE VOOR KANDIDATEN – WAT WE DOEN OM VOOR ELKAAR TE ZORGEN

De veiligheid en gezondheid van onze collega’s, kandidaten en klanten is onze hoogste prioriteit. We nemen de situatie rondom COVID-19 daarom erg serieus.

We houden de ontwikkelingen van het virus en de adviezen van het RIVM nauwlettend in de gaten en we passen onze werkwijze hierop aan. Momenteel blijven de vacatures online, zowel voor onze winkels als het servicekantoor. Vanzelfsprekend nemen we de noodzakelijke voorzorgsmaatregelen om de veiligheid van onze kandidaten en collega’s te garanderen. Dit betekent dat alle interviews vanaf nu telefonisch of via virtuele platformen zullen plaatsvinden – jouw recruiter zal dit met jou bespreken.

De komende tijd blijven we er alles aan doen om zowel onze kandidaten als onze collega's te beschermen.

Dank voor je begrip!